Bedrijfsfitness

Schaepmanstichting introduceert fitness met belastingvoordeel!

Groot voordeel

Een goede gezondheid is een groot goed. En voldoende beweging speelt hierin een cruciale rol. Daarom wil de Dr. Schaepmanstichting haar medewerkers actief stimuleren in sport en beweging. Het
Nationaal Bedrijfsfitness Plan is hiervoor een mooie stimulans. Het biedt je de mogelijkheid om te sporten bij een fitness-centrum naar keuze, terwijl je abonnement gemiddeld 40% goedkoper is. Dat maakt fitness niet alleen leuk maar ook betaalbaar!

Keuze fitnesscentrum

Het Nationaal Bedrijfsfitness Plan is een nieuwe arbeidsvoorwaarde op initiatief van Stichting Convent-PO. Vanaf 1 januari 2013 is deelname mogelijk voor alle medewerkers van de Dr. Schaepmanstichting en kun je gaan sporten op een fitnesslocatie naar keuze.Bij aanmelding kun je uit meer dan 1.200 verschillende centra kiezen. Een actueel overzicht van alle aangesloten fitnesscentra inclusief intake- en abonnementsprijzen vind je op www.bfnl.nl/convent.

Vele sportmogelijkheden

Fitness biedt tegenwoordig een zeer breed aanbod van sporten. Naast vrije fitness kun je bijvoorbeeld ook cardio, aerobics, bodypump, spinning, steps, rpm en zumba beoefenen. Bovendien zijn veel trainingen individueel of in groepsverband te volgen. En je bepaalt zelf wanneer en hoe vaak je gaat sporten. Je kunt kiezen uit 1x per week, 2x per week en onbeperkt sporten. In ieder fitnesscentrum is deskundige begeleiding aanwezig, zodat ook onervaren sporters probleemloos kunnen deelnemen. Zo biedt fitness voor iedereen wel een uitdaging en kun je het altijd inpassen in je agenda.

Belastingvoordeel

Bij deelname schaft de Dr. Schaepmanstichting voor jou een fitnessabonnement aan bij Bedrijfsfitness Nederland, de organisatie die het Nationaal Bedrijfsfitness Plan verzorgt. Vervolgens betaal je de abonnementsprijs via je bruto salaris aan de Dr. Schaepmanstichting terug. Dit levert je een belastingvoordeel op zo groot als je eigen inkomstenbelastingtarief (gemiddeld 40%). Voor een fitnessabonnement van bijvoorbeeld € 35 per maand betaal je netto gemiddeld slechts € 20. Zo wordt fitness al snel 40% goedkoper en is sporten in vervolg gezond én zeer voordelig!

Meedoen

Op www.bfnl.nl/convent vind je alle informatie voor deelname aan het Nationaal Bedrijfsfitness Plan, waaronder de complete bedrijfsfitness regeling en het deelnameformulier. Lees het vandaag nog door en schrijf je snel in voor een bedrijfsfitnessabonnement met groot belastingvoordeel!